pondělí 17. září 2012

Spuštění blogu :))

Ahoj, chtěla bych vás přivítat na mém blogu. Je mi jasné, že internetové stránky se plní a plní a plní takovýmito podobnými blogy, ale přesto jsem se rozhodla, že si jeden takový založím jen tak pro radost. :) Přestože vím, že nejlepší je mít blog na který budu přispívat jak články, tak videi, tak jsem se rozhodla, že videa dělat nebudu, tak se na mě za to nezlobte. :) Ale abych se přiznala, tak osobně také nejradši sleduji videa, dokažu u toho sedět celé dny. :)

Ráda bych se zaměřila na kosmetiku, kterou já používám a se kterou jsem spokojená, ale zároveň se tu objeví i  kousky, které bych si znova nekoupila. Nějakou dražší kosmetiku zde bohužel nenajdete, protože za ní prostě nemohu utrácet takové peníze. Takže doufám, že se vám budou hodit i recenze s obyčejnými drogeristickými výrobky, protože ve většině případů tomu tak bude. :)

Neskutečně mě lákají ty drahé značky kosmetiky a vždycky, když se koukám na videa, tak mám chuť si hned nějakou koupit, ale pak se zase uklidním při pohledu na moje chudé studentské zásoby, ze kterých musím platit věci ohledně školy. :)

Doufám, že se Vám bude můj blog alespoň trošku líbit a rádi sem občas zavítáte.

Moc Vás zdravím a přeji hezký letně-podzimní večer

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)