pondělí 17. září 2012

Recenze čistící peeling Neutrogena, Lipored od Ryoru a Balea péče a maska

Ahoj, jsem tu s první recenzí 3 výroků, které jsem již zkoušela. :)





Prvním výrobkem je Visibly Clear od Neutrogeny, s tím jsem naprosto spokojená. Je to čistící pleťový peeling, který můžete používat každý den, ale přece jenom pro suchou pokožku bych to každý den nedoporučovala, přestože jsou tam opravdu malé částečky peelingu. Já sama mám smíšenou až mastnější pleť a tento produkt mi vyhovuje. Dlouhou dobu jsem používala čistící gel od Vichy z řady Normaderm a také dlouhou dobu mi vyhovoval. Když ale skončila má slavná pubertální doba, tak mi začal tento čistící gel pokožku vysušovat a dlouhou dobu jsem nepoužívala nic. Nedávno jsem ale narazila na čistící gel právě od Neutrogeny s peelingem a rozhodla jsem se, že ho vyzkouším a myslím si, že jsem neprohloupila. :) Mě vyhovuje a to na 100 %. A ještě k tomu ta vůně..... vždycky se na něj večer těším :) Voní krásně po grapefruitech, já jsem takovej šílenec na vůně kosmetických výrobků. Gelu stačí opravdu ždibeček a krásně vám vyčistí pleť, já ho používám až po celkovém odlíčení, ségra ho například používá zase k odlíčení, ale to si nedovedu já představit :) Takže tento výrobek bych vám opravdu doporučila. :) Na fotce, špatně, ale přece jenom, můžete trochu vidět konzistenci tohoto gelu. Má lehce růžovou barvu a ty částečky peelingu jsou opravdu malinké.

Tento čistící gel jsem kupovala v drogerii Rossmann v akci za 111 Kč, koukala jsem, že DMko na něj má teď také akci. V balení je ho 150 ml.

Cena: v akci v Rossmannu 111 Kč/150 ml, doporučuju


Druhým výrobkem je Lipored od firmy Ryor. Já osobně bych si ho jen tak nekoupila, ale dostala jsem ho od babičky, která si je asi před 4 měsíci koupila 2, že je bude používat a když byly v akci, tak proč ne a po měsíci jí to liporedové nadšení přešlo, tak mi jeden dala. Já ho používám cca měsíc a kus, ale žádné zlepšení nevidím nebo se mi to jenom zdá :D Má se jednat o emulzi k redukci podkožního tuku, ale jenom by mě zajímalo, jak toho tento krém chtěl dosáhnout. :) A to jsem od babči zdědila hodně takovýchto "zázračných" krémů, ona je do toho blázen a pak stejně zjistí, že to není k ničemu, protože bez cvičení nepomůže ani Lipored. Jediné co musím uznat je, že pokožka je po něm vláčná a hebká, ale to je tak asi vše, tuk dle mého neredukuje. Včera jsem se byla koukat v drogerii, kolik stojí a stál 199 Kč (tak trochu vyhozených, ale vzhledem k tomu, že jsem k němu přišla jako slepej k houslím, tak si nestěžuju). V balení je ho 200 ml, ale mizí opravdu rychle ( a to jsem ho nanášela pouze na stehna). Jestli si ho někdo chcete pořídit na redukci podkožního tuku, tak nedoporučuji, jestli chcete být hebčí za dražší peníze, pak ano. :D Ale já osobně bych si ho nepořídila, mě dobře hydratuje i tělové mléko od Balei. :) Přitom jsem s většinou kosmetiky Ryor spokojená. Ale tady kupujete zajíce v pytli, ale tomu tak většinou u těchto přípravků bývá....


Cena: běžná cena v Rossmannu 199 Kč/200 ml, nedoporučuju


Třetím a pro dnešek posledním výrobkem je Balea péče a maska, tento produkt je určen pro normální pleť. U návodu na použití je uvedeno, že je zde dvojí použítí: 1. jako intenzivní péče pleť rozzáří, 2. jako maska dodá intenzivní hydrataci. Já to používám jako klasickou masku, nechám to na obličeji 10 min a pak to umyju. Bohužel mi tento výrobek od Balei naprosto nevyhovuje, když si masku nanesu, tak mě začne pálit obličej, po chvíli to sice přejde, ale asi ani tak to není normální, protože moji kamarádku to nepálí ani při nanesení, tak nevím. Ale já už ho nepoužívám, nerada bych vypadala jako když strčim krk do včelího úlu. :) Plusem pro mě bylo, že krásně voněl, ale to je z mé strany asi tak jediné. Voněj po lesních plodech, mě to trošku připomínalo ty žvýkačky Hubba Bubba. :)
Musím říct, že jsem vyhodila cca 60 Kč za nic, ale jsem ráda, že vyhovoval alespoň kamarádce a nemusela jsem ho vyhodit, takže jako promarněné peníze to brát nemůžu. Ale zároveň nedoporučuji.

Cena: běžná cena v DM 59 Kč/50 ml, nedoporučuju

Když někdo velkou náhodou na tento blog večer narazí, tak doufám, že mu alespoň něco ty recenze dají. :)

Hezký večer K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)