sobota 9. února 2013

Český trh kosmetiky aneb kde jsou produkty ze zahraničí - Rimmel, Maylelline

Ahoj všem, taky se tak zamýšlíte nad tím, proč na náš trh nedorazí kolekce nebo produkty, které jsou v zahraničí běžně dostupné? Jak je to možné? Vždyť to je jedna značka, tak pro naše malá zemička tyto produkty ve svých regálech buď nikdy mít nebude nebo se to sem dostane až v době, kdy už je po tom superboomu?
Asi je potřeba hodně firmy bombardovat dotazy, proč to tu není a kdy to tu bude. :) Vybrala jsem z jednotlivých oficiálních stránek pár produktů, od dostupných drogerkových značek, které mě zaujaly.

Tak co tu nemáme?


Rimmel



FIX & PERFECT PRO PRIMER

Tuhle bázi u nás v drogeriích seženete, ale nikdy jsem nepochopila, proč je tam číslo 02, tudíž jsem usuzovala, že musí existovat i číslo 01. :D Taky to tak je, na oficiálních stránkách Rimmelu jsem našla rozdíly v těchto dvou bázích.

  • Po použití této báze se má make-up lépe nanášet, bude nanesen rovnoměrněji a vydrží déle.
  • Další možností je nosit ho samostatně pro celodenně dobře vypadající plet.
  • Vyhlazuje a minimalizuje póry.
  • Pleť je po ni hladší.
  • Zmatní a eliminuje lesknutí pleti.
  • Projasní pleť.
  • Chrání pleť před vlivy prostředí.




VS


  • Vytvoří skvělý poklad pro nanesení make-upu.
  • Slouží pro delší výdrž make-upu.
  • Minimalizuje póry.
  • Zmatňuje.


Dle mého je v nich jeden jediný rozdíl a to ten, že 001 je s pigmentací v odstínu Apricot.








CLEAN FINISH MATTE FOUNDATION



  • Měl by být velice lehký a pleť nezatěžující.
  • Matující efekt by měl vydržet 12 hodin.
  • Tento make-up by měl obsahovat olej absorbující minerály, které by neměly nijak zatěžovat či ucpávat póry.
  • Je dermatologicky testovaný.
  • Hypoalergenní.
  • Bez parfemace.
  • Protizánětlivý.
  • Dostupných 8 odstínů. Barvy odstínů na oficiálních stránkách mě docela pobavily, koukněte se sami KLIKNI ZDE.



Osobně si myslím, že zrovna tenhle make-up by se nám na trhu hodil. Zejména pro lidi, kteří mají citlivou pokožku a pokud je tedy protizánětlivý a neměl by podporovat tvorbu akné, tak si myslím, že mnoho z nás by po něm v drogerce šáhlo.

CLEAN FINISH FOUNDATION



  • Eliminuje lesk pleti díky minerálním pudrům pro celodenní kontrolu.
  • Neucpává póry.
  • Měl by mít dobré krytí.
  • Vhodný pro všechny typy pleti.
  • Bez parfemace.
  • 16 odstínů, opět zvláštní barvy na jejich oficiálních stránkách KLIKNI ZDE.







Tento make-up je hodně podobný make-upu výše, akorát ten výše ve dle mého k pleti šetrnější.

LASTING FINISH SOFT COLOUR BLUSH MONO



Dále je v nabídce 5 odstínů tvářenek, které mě docela zaujaly. Měly by na pleti vydržet až 6 hodin a měly by mít dobrou pigmentaci.












Maybelline

Rtěnky Color Whisper



Na oficiálních stránkách najdete několik odstínů, které jsou v této kolekci dostupně KLIKNI ZDE.

Některé odstíny jsou podle mě hodně podobné kolekci, kterou najdeme u nás v drogeriích a to konkrétně Vivids. Já mam z normální kolekce od Maybelline rtěnku Coral a zdá se mi podobná jedné rtěnce právě z kolekce Vivid. Ale tyhle mají zrovna opravdu krásné barvy, takové jarní a ještě k tomu krásný obal, tak snad k nám alespoň pár kousků dorazí.


Baby lips


Asi nikdo z nás neví o co se jedná, nebo ne? Klasické a milionkrát diskutované baby lips. Přepravit k nám do republiky 6 odstínů balzámů na rty to je boj, obzvláště pro takového kosmetického giganta jako je firma Maybelline.

Dream bouncy blush
Také u nás není na trhu dostupná, já jsem měla tu možnost vyzkoušet jí od kamarádky, která si jí objednávala přes ebay, ale popravdě musím říct, že mě až tak nenadchla. Nebo to asi bylo spíš tím, že nejsem zvyklá na "hýbavé" tvářenky, takleta je pěnová, ale jak je to vypoulený, tak je to divný. :D Ale odstín, co měla mi přišel super, ale myslím, že to je opravdu jenom a jenom o zvyku.

Eye color tattoo metal




Musím říct, že mě osobně se líbí taková ta jakoby růžová, spíš vínová, krémová nebo bílá a ta modrá, to je barva, ach. Tak jsem zvědavá, kdy se jich tady taky dočkáme, jestli vůbec. Popravdě řečeno, já z jejich předchůdců mám pouze jeden odstín a to ten tmavší hnědý (On and on broze), jiný mě nezaujal, ale na internetu jsem viděla ještě tak dva, které by se mi líbily, ale u nás nejsou.

Poslední dva obrázky jsou z této adresy ZDE!

Tak to byl takový malý přehled toho, co jinde je a u nás není. Jak je to možné, to nevím.

Hezký víkend K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)