pátek 8. února 2013

Birkin kabelka ala Hermés

Hermés neHermés

Ahoj všem, už delší dobu jsem sháněla kabelku tohoto typu. Původně jsem si ji chtěla objednat přes internet, ale na mé váhání zapůsobila zejména cena, která byla 799 Kč. Ještě že jsem se tak dlouho rozhodovala, až jsem na ni narazila u "Číňanů" za 319 Kč, tak jsem si to ještě nechala den projít hlavou, jak moc ji potřebuju... Nakonec jsem zjistila, že ji potřebuju, ostatně jako vždycky. :) Plusem byla cena, ale i to, že nemusím platit další poštovné za kabelku. Stejné vyrábí LS Fashion, akorát za vyšší cenu.

Tyhle kabelky jsou inspirovány Hermésem, akorát cenové rozpětí je hodně velké. 


Tak si ani neumíte představit, jakou z ní mám radost. :)) Stejné mají na e-shopu www.ladylove.cz v sekci LS Fashion. 






Někdy je lepší si počkat a já jsem ráda,  že se mi to čekání alespoň někdy vyplatí. Vítej doma, můj milý přírůstku. :)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)