čtvrtek 4. dubna 2013

Rtěnky Oriflame

Ahoj, dneska jsem se rozhodla zrelaxovat u článku o rtěnkách, konkrétně těch od Oriflame. Poslední dobou toho mám, že ani nevím, co dřív, jestli dopisovat bakalářku nebo už se učit na státnice, který mě čekají v květnu, ale to je jiná kapitola. :) Teď k těm rtěnkám. Vím, že někteří z Vás kosmetiku Oriflame, Avon apod. neuznávají, já osobně na nich nevidím nic špatného. Samozřejmě některé produkty mi také nevyhovují a podruhé si je nekoupím, ale někdy mají zajímavé výrobky (zejména vůní). Některá jejich kosmetika není vůbec drahá, takže se po ní nebojím sáhnout, protože kdyby mě zklamala cenou, tak jsem na tom stejně jako třeba s produkty od Essence nebo NYC. 


Tak začneme rtěnkama z kolekce Floral, které mám dvě. Myslím, že je možná ještě někdy seženete, protože chodí spolu s katalogem takové ty slevové katalogy, kde vyprodávají produkty z kolekcí, které neprodali.

Pure Colour Floral Lipstick - Fuchsia Red


Tohle byla moje první červená rtěnka a musím řict, že na rtech vypadá moc hezky. Ale jestli čekáte dlouhou výdrž, tak se asi nedočkáte. :) Mě to popravdě nevadí, protože červená rtěnka (alespoň Kate Moss 01), když dlouho vydrží, tak hlavně ty kontury okolo rtů a pak člověk vypadá jak kdy by vypil rajčatovej protlak. Takže mi ta její výdrž ani nevadí, dokonce jí nemusím ani nanášet pomocí štětečku. Je poměrně hydratační nebo se po ní rty nevysušují, opět narozdíl od Kate Moss. Mám jí už rok, ale vidíte, že jí používám zřídka, ale nejraději přes zimu s naprosto jednoduchým makeupem.

Pure Color Floral Lipstick - Bright Pink

Tahleta světlejší sestřička je konzistencí a výdrží naprosto stejná. Ale tahle byla používaná o 90 % víc  než ta rudá. Má takový jemný růžový nádech a dá se použít jak při výraznějším makeupu, tak i při odlehčené verzi makeupu. Hrozně se mi u těhle dvou rtěnek líbily ty kytičkovaný obaly, ale jinak jsou normálně plastový a takový levně vypadající, trochu to zachránilo jen to víčko, ale kupovala jsem jednu za 59 Kč.







Pure Colour - Silver Pink


Tak tahle barva byla naprosto mimo. Má lehkej shimmer, ale když si jí nanesete na rty, tak získají takovou mrtvolnou barvu, takže hrůza a děs, ale stála také jenom 59 Kč, tak se  to dá přežít, ale mohla jsem si za ty peníze koupit alespoň lepší barvu. No jo, kupování přes katalog. :)








Fashion Mauve

Tak tuhle barvičku mám ze všech nejradši. Je to taková ta 3 vrstvá rtěnka, kde je uprostřed světlá barva, pak světlejší a pak ta nejtmavší. Vytváří takový barevný tmavě růžový až fialový film na rtech a vypadá opravdu hezky. Opět je do krémova a je hydratční. Pokud ji někde uvidíte v katalogu a máte rády tyhle barvy, tak do ní určitě jdětě. Já jsem jí letošní zimu používala hojně a myslím, že se neztratí ani v létě.





Celkové hodnocení rtěnek:
Rtěnky od Oriflame rozhodně nejsou nějací držáci, ale jak již jsem zmiňovala, tak mě to až zas tak nevadí. Ale vzhledem k tomu, že jejich cena není nikterak vysoká (u některých druhů), tak se dá oželet i špatně vybraná barva. Obzvlášť pokud je někdo ochotný to prodat za nekatalogovou cenu, tak si myslím, že není tak úplně co řešit. Obaly těhle rtěnek jsou plastové a ve většině případů a vypadají levně, ale třeba ta Fashion Mauve vypadá moc hezky.

Ještě jsem se chtěla zmínit o "rtěnkách" Color Whisper od Maybelline. Já jsem se na ně tak těšila a nakonec mě neuvěřitelně zklamaly. Musím přiznat, že jsem byla hotová z toho popsanýho obalu rtěnky, když jsem po ní šáhla v Rossmannu a zjistila, že nejsou tak "vytuněný" jako ty americký, tak ze mě hned nadšení opadlo a nechala jsem je tam bez jakýchkoli pohnutek k černému svědomí. :)

Hezký večer :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)