středa 10. dubna 2013

Avon foot works

 Ahoj, dneska přicházím s recenzí této limitky od Avonu, která vyšla v prosinci r. 2012. Jde o pečující sadu na nohy. Cena byla, myslím, do 200 Kč za všechny produkty, tak jsem se rozhodla, že si jí nechám nadělit pod stromeček. :) Když už o této limitce můžu něco říct, protože jsem ji za těch několik měsíců odzkoušela, tak jsem se rozhodla udělat recenzi.



Krém na nohy Avon Foot Works


Jak vidíte na obrázku, krém má takovou hodně světle malinovou barvu a je s vůní rybízu a vanilky. Je zbytečný, abych vám specifikovala vůni, protože pro každého věci voní jinak a snad to ani jinak než vanilka a rybíz popsat nejde. :) Každopádně vůně je nevtíravá a na nohou se krém hodně rychle vstřebá a nemáte nohy mastný až do rána :) Já ho nejčastěji používám po koupeli, kdy předtím použiju scrub ze stejné řady. Když ale použiju na nohy vazelínovej zábal, tak se samozdřejně ještě s nanášením tohohle krému neobtěžuju, proti vazelíně je to slabej kalibr, ale to asi všechno. :) Já osobně nemam nijak zvláště rozpraskané paty, proto mi vyhovuje, ale pokud máte opravdu záděry na patách a těžký rozpraskání, tak tenhle voňavej krémík vám na ně nepomůže, to můžu zaručit.

DOPORUČUJU

Scrub na nohy Avon Foot works


Já jsem původně čas od času použila normální peeling na tělo, ono je tototiž jedno, ale když jsem dostala k Vánocům tuhle řadu, tak samozřejmě používám teď tohle. Zase ale musim říct, že jesli máte nohy totálně popraskané, tak to nepomůže, na to vemte pemzu. :) Já se ale osobně vždycky těšim, až zalezu do vany nebo do sprchy a seškrabu ty nánosy odumřelejch buňěk. :)

DOPOŘUČUJU

Emulze na nohy Avon Foot works


Popravdě řečeno jsem smysl téhle, ale i jiných emulzí nepochopila. Použila jsem ji pouze párkrát v zimě, když jsem měl úplně zmrzlý nohy zvenku, napustila jsem si malý lavůrek a do toho cinkal trochu týhle přísady, ale dělala jsem to hlavně kvůli tomu, že už jsem to měla doma. Jinak si radši napustim vanu a tam se pěkně prohřeju, než si dávat nohy do kyblíku a čučet na televizi (nebo aspoň tak to bejvá ve filmech, ne?). Ani nevim, jak jí využiju v létě, to asi nastoupí lavůrek se studenou vodou nebo co. Slouží to asi spíše na takové osvěžení nohou a zrelaxování nohou. :) Pokud bych si to měla kupovat samostatně, tak bych si to nekoupila.

NEVÍM CO S TÍM, TAKŽE NEDOPORUČUJU :)

Takové malé shrnutí: neuškodí, zvláční, ovoní, ale na těžký kalibry to neni :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)