úterý 13. srpna 2013

Biohar max, aneb sérum na posílení růstu řas

Ahoj všem! :) 



Taky dlouho uvažujete nad něčím, co vám posílí nebo podpoří růst řas? Já už to našla! Poslední půl rok jsem měla problémy s tím, že mi řasy poměrně hodně vypadávaly. Zkoušela jsem různé vitamíny a podobný věcičky, až mi v lékárně paní doporučila tohle sérum. Nejdřív jsem tomu moc nevěřila, ale pak jsem pročetla různé diskuze na internetu a byly poměrně kladné. Po tomto séru Vám mají řasy vyrůst a zpevnit se, já jsem potřebovala to druhé. Svoje řasy mám od přírody poměrně dlouhé, takže to jsem až tolik neřešila, ale musím říct, že i na tohle mi toto sérum zabralo. To jsem zjistila jednoduše tak, je jsem veprostřed řas měla takovou kratší část řas, kterou už teď nemám, takže myslím, že mi sérum zabralo i na růst. Pak se tu také nabízí ta možnost, že jsem si je při odličování vytrhala, což by u mě nebylo ani tak divný. :D Sérum si nanáším každé ráno a každý večer, teď to teda pár týdnů flákám, ale i tak mi řasy nevypadávají jako předtím. Takže jestli někdo hledáte něco, co by Vám mohlo alespoň trošku pomoc s řasami, zkuste tohle, nestojí to ani moc peněz a vydrží poměrně dlouho. Objednávala jsem si to konkrétně v lékárně Dr. Max, ale sežene to i na internetu, ale je zbytečné za to zase platit poštovné, za to byste měli hned dva tyhle výrobky. :) Pokud by to však někdo stejně chtěl hnát přes internet, tak TADY je odkaz na různé internetové lékárny a obchody, kde je možné tento přípravek zakoupit.





































Myslím, že něco podobného se prodává i proti vypadávání vlasů. A pokud s tím budu mít někdy problém, asi zkusím zase Biohar (tak se jmenuje to na vlasy).

DOPORUČUJI
CENA: 130 Kč v lékárně Dr. Max

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)