úterý 13. srpna 2013

Poskytuje den svěžesti navíc??

Přestože nápis by spíš odpovídal recenzi na dámské tampony nebo vložky, mimochodem včera jsem během 10 min shlédla v televizi asi 4 takovéto reklamy :D, tak to bude recenze na suchý šampon od Syossu. Já jsem si konkrétně pořídila ten pro rychle se mastící vlasy (ještě je modrý pro objem). Vlasy si sice nemám potřebu mýt vícekrát než 2x za týden, ale přesto jsem si ho pořídila, potvůrka jsem si zvykla nevycházet ven, tedy během učení na státnice a ještě jsem si nezvykla, že teď už ven prostě chodím. :)


Nevím, jestli jste ho někdo zkoušel, ale když jsem ho poprvé vyzkoušela v koupelně, tak mě do nosu praštila "čerstvá" vůně čpavku, který teda pak "vyčpavkovatěl", ale stejně běs. A ještě je si ho chytře dávala na hlavu před zrcadlem, což není tak divný, jako to, že jsem pak měli koupelnu celou v bílým prášku, hlavně pračku, která byla za mnou. Od té doby ho nanáším v předklonu ve vaně, i když na hlavu vůbec nevidim, ale co, zatim se to vždycky povedlo nanést bez problému i bez zrcadla. Hlavu jsem si předtím ještě pročesala a pak jsem jí po nastříkání vytřela ručníkem, aneb poctivá čtenářka návodů. Šampon před použitím protřepat, aby se neucpala tryska se šamponem a do druhého dne, aby vám nevyprchal z tubičky pryč :D. Jinak vlasy po použití šamponu lambáda, hezky se lesknou a nevypadají mastně, ale mě strašně pak vadí takovej divnej pocit chemlonu na hlavně, proto si jí nakonec stejně umeju. :)


DOPORUČUJI
CENA: 140 Kč

Přeju Vám hezký den a lesklý vlasy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)