úterý 18. září 2012

Balea Grapefruitový tělový krém

Ahoj, dnes bych se s Váma chtěla podělit o zkušenosti s tělovým krémem od Balei. Balea je levnou značkou z drogerie DM, což je každému známo, ale přece jenom uvádím. :) První, co mě na tomto krému zaujalo, je samozřejmě vůně, ale to já mám u každého kosmetického výrobku. Bohužel mnohdy takto naletím zbytečně jenom kvůli vůni a konečný výrobek je k ničemu. S Baleou to mám jinak, ty jejich tělové krémy mi vyhovují, ale najdou se i produkty, které jsou k ničemu. Balení by vás mohlo zmást, protože v takovýchto baleních často Balea prodává tělové máslo, tady se však jedná o krém. Vůně krému je nechemická a krém se dobře vstřebává do pokožky. :) Roztírá se moc pěkně, ale vůně jako taková na těle nevydrží moc dlouho. Krém je určení pro normální pokožku, takže jestli  někdo má opravdu suchou kůži, tak nevím, nevím, takovej zázrak na supr suchou kůži to teda nebude. :) Ale mě to na každodenní používání vyhovuje. Obsahuje panthenol a grapefruitový extrakt, ale i kokosový olej, ten ale rozhodně neucítíte, je to opravdu pronikavá grapefruitová vůně. Co mi trošku vadí, je to, že když ho používáte déle, tak když otevřete krém, tak na víčku jsou vidět kapky vody, která se z krému pravděpodobně odpařuje. Výhodou, ale pro někoho i nevýhodou, je velké balení (500 ml). Mě zatím neomrzelo, ale čekám na tu chvíli, kdy to přijde. Protože když mám nějaký výrobek dlouho, začne mě nudit a čekám na tu chvíli, kdy už ho konečně vypatlám a můžu si pořídit další. :) Já už mam spadeno na tělové máslo od Doliva s vůní granátového jablka, poslední rok na kosmetických výrobcích z granátového jablka ujíždím, ale ono jich není až zas tak moc. Nedávno jsem doplejtvala odličovací mléko a  tonikum z granátového jablka od Bione Cosmetics, která by měla být přírodní. Ale ještě mi doma zbyl balzám na ruce a krém na obličej, tak na to přichystám také recenzi. :))





Cena: 59 Kč/ 500 ml, doporučuji

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)