středa 19. září 2012

Recenze kosmetiky Essence

Ahoj, dneska přicházím ještě s jedním článkem, který se bude týkat kosmetiky Essence. Všichni již tuto kosmetiku známe a názory na ní jsou také všechno-různé. :) Stejně tak to mám já, některé produkty z jejich řady se mi líbí, obzvláště za tu cenu a do jiných bych nejradši kopla...

Báze pod oční stíny I love stage 


Nevím, jak tento výrobek mohla firma Essence nazvat bází pod oční stíny, s tou to rozhodně nemá nic společného. Stíny po ní rozhodně déle nevydrží a začínají se slévat do linek, tak jsem od ní hodně rychle upustila. Myslela jsem, že bych ji využila jako korektor, ale ani to nefunguje, za chvíli po ní není ani stopa, takže ani na ten korektor se to nedá využít. Po dnešní recenzi jsem ji rovnou vyhodila do koše. Naprosto ji nemůžu doporučit. Když ji srovnám s bází pod oční stíny, kterou jsem měla od Manhattanu, tak tato od Essence je děs a hrůza a stejný názor bych na ni měla asi i v případě, že bych jinou bázi předtím neznala. Jediné plus je, že se dobře roztírá, ale to je vám k ničemu, když neplní svůj účel. Také bych řekla, že "bledulky" s ní nebudou moc spokojené ani odstínem, přijde mi docela tmavý. Já jsem místo toho začala používat normální podkladovou bázi pod makeup od Oriflame, je to 100x lepší než tohle. Ale pak si asi udělám svou vlastní podkladovou bázi (stačí na to jenom korektor, makeup a tužší krém, tak uvidíme, jestli to alespoň trošku bude fungovat). :))

Cena: 69 Kč/ 4 ml, neporučuji


Oční stíny v barvách Happy hour, Shrimp me up, Blockbuster


vlevo - blockbuster (22), vpravo - shrimp me up (55), nahoře - happy hour (30)


Happy hour (30)
Nejvíce z nich se mi líbí barva s názvem. Happy hour (30). Je to taková petrolejová krásná barva. Tyto stíny mají mettallic effect a vypadají opravdu hezky. Zklamáním je, že když si je nanesete na ruku, tak jakoby ztrácejí barvu, lépe řečeno svoji sytost. S podkladovou bází je to o něco lepší, ale čekala bych od nich lepší pigmentaci, v tomhle mě zklamaly, ale není to o tom, že by nebyly k použití, jenom ta pigmentace je  trochu menší, takže se musí nanést větší vrstva, ale pak to zase strašně práší po obličeji. Výdrž stínů není ani moc ani málo, 8 hodin přežijí, ale pak už jsou nějaké vybledlé. Do rýh na očním víčku se mi stíny neslévají. Až na to první překvapení s tou malou pigmentací se mi moc líbí.


Shrimp me up (55)
Další zajímavou barvou jsou stíny s názvem Shrimp me up (55). Tyto stíny nejsou s metalickým, ale naopak se shimmer efektem a opravdu moc hezky září. Také mě napoprvé zaujala barva a i pigmentace je o poznání lepší než u stíní Happy hour, nevím proč, ale je to tak - pozor, ale s bází. Pokud pod ně nepoužijete bázi, tak je ta pigmentace naopak horší, což je divné, ale je to tak. :) Výdrž se mi zdá ztotožnitelná se stíny výše. Mají barvu jako "shrimp" neboli krevetky :)) S pokladovou bází mají opravdu hezkou barvičku.

Poslední stíny, které z této běžné "edice" mám jsou stíny Blockbuster (22). Tyto stíny jsou matné, což jsem dlouho hledala. Ještě tak před rokem u nás byly většinou k dostání super blýskavé stíny. Já si na každodenní líčení do školy nejraději maluji jenom linku. Ale ono víčko vypadá o poznání lépe, když se neleskne. Ještě mám poslední zbytek stínů z Oriflamu, kde byl obyčejný tělový matný stín, který mi vyhovoval a když začal docházet, tak jsem si často víčko jenom přepudrovala pudrem, takže z tohoto odstínu jsem nadšená. Krytí je takové střední. Neočekávám od něj supr krytí, ale spíše sjednocení a zmatnění víčka, což bych řekla, že ano.

Blockbuster (22)
Jestli nehledáte stíny, které vám vydrží 24 hodin, tak si je pořiďte, jestli jste náročnější, pak vám je nedoporučuji. Jak říkám, myslím si, že ta výdrž je cca 8 hod. ( to jsou ještě v dobrém stavu). Výhodou je, že  je mnoho barevných možností, ze kterých si můžete vybírat a hlavně si vždycky vyzkoušejte tester. Já jsem vzala stíny Happy hour a Shrimp me up bez vyzkoušení testeru, prostě jsem byla hotová z barvy, ale troufám si říct, že kdybych si na ruku mázla Happy hour, tak by mě hned zarazila špatná pigmentace. Takže zkoušet, zkoušet, zkoušet. :)) Ale za tu cenu se mi stíny moc líbí, ale příště si vyzkouším vzorek a rozmyslím si, jestli si je kvůli pigmentaci koupit, protože proč zbytečně utrácet peníze za něco, co nám nevyhovuje, i přesto, že to stojí pár korun. 

Cena: 39/ks; 2,5 g; nemohu ani doporučit ani nedoporučit, je to kus od kusu :)



Pigmentové stíny 

Vzhledem k tomu, že každý nedočkavě čekal na tuto novou kolekci od Essence, tak jsem se rozhodla, že si jedny pořídím. Kvalita mě docela zaujala, kupodivu na mě drží jako přibité, ale než je tam natluču.... Což o to, samotné nanášení jde dobře, ale blejskáte se všude, celej obličej. A i přesto, že se znažim jak blázen, to prostě nejde a nejde, na štětci nechtěj moc držet. Ale s jejich výdrží přes den mám lepší zkušenost než s těmi klasickými (viz. výše). Já jsem si pořídila odstín Pure love (15), popravdě řečeno jsem nejdříve nevěděla, co je to za odstín. Vždycky mě v obchodě matou ty světla, při denním světle každá barva vypadá úplně jinak. Já mám pocit, že to je taková slabě růžová barva smíchaná s hnědou a ta hnědá tam převažuje, růžovej to má možná tak akorát nádech. :) Barva se mi na oku moc líbí. Ale mají i svoje negativa - strašně mě štve, že se z toho sypou ty stíny jak o život. Na fotce můžete vidět, jak to vypadá, když jsem je jedno překlopila, aby jich trochu vypadlo do víčka a byla z toho hotová katastrofa, kdybyste to viděli, ach jo.... Já pod ně tu jejich bázi od Essence, která je k tomu určená nepoužívám a nepoužívám k nanášení ani ten aplikátor, používám normální štětec na stíny. :))


Cena: 59 Kč/ 1.8 g, doporučuji


Balzám na rty Kiss care Love (03 fruitylicious)


Tak tahle koupě byl naprostý krok vedle. Docela hezky mi voněl, nepopírám, že voněl takovým tím chemickým ovocem, ale voněl mi. Ale na rtech, to je děs a hrůza... Když si ho nanesu na rty, tak vůbec nemám pocit hydratace rtů, připadá mi, jako kdybych měla na rtech vrstvu něčeho, co se snad v životě nevstřebá, fakt hrozný. A jak byly ty horka, tak se samozřejmě jako každý jiný balzám nebo i rtěnka trochu roztečou, ale tohle bylo něco. Nějak mi to nedošlo, tak jsem ho normálně vyndala a mázla na rty a v tu chvíli mi na puse zůstal pořádnej kus toho balzámu. Jenže jak toho bylo hodně, tak jsem to pořádně nemohla ani sundat, bylo to, jako nějaká ropná skvrna, který se nemůžete zbavit. Takže tohle prostě nemůžu doporučit. Dle mého je na balzám až moc třpytivý a na rtech vypadá při nanesení docela divně.




To je pro dnešek asi vše :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)