čtvrtek 7. února 2013

Čistící pleťové tonikum Ryor

Ahoj, dneska jsem tu s recenzí výrobku od Ryoru

Ryor pleťová čistící voda

Čistící pleťové tonikum od Ryoru, bohužel už nevím, kolik stálo, ale neustále ho mají zlevněné v Rossmannu (ale myslím okolo 89 Kč). :) Protože mám smíšenou pleť, tak jsem se rozhodla, že si koupím právě toto tonikum, které je pro smíšenou a mastnou pleť. S tonikem jsem spokojená, jediné, co mi opravdu vadí je to, že když ho nanesete na vatový tamponek, tak je z něj nehorázně cítit alkohol. Takže v době prohibice, která tu nějakou chvíli vládla by nebyl problém si dát panáka tohoto tonika a jste na svým. :D Ne, dělam si srandu. Je mi jasné, že když je to pro smíšenou a mastnou pleť, tak tam většinou trocha toho alkoholu bývá, ale tady to je fakt síla. Takže to bych hodnotila jako takové mínus tohoto výrobku, ale zase jak pro koho. Já jsem měla období, kdy jsem prostě z kosmetických výrobků nemohla cítit alkohol, normálně se mi zvedal žaludek. Teď tak přemýšlím, jestli to nebyla nějaká dlouhodobější kocovina. :) Jinak pleť vysuší, takže je třeba se hned namazat krémem, přestože mám smíšenou pleť, tak i já se po použití tohoto tonika cítím jak ve svěrací kazajce, dokud se nenamažu krémem. :) Teď jsem koukala, že v Rossmannu ho neustále mají, jenom trochu pozměnili balení, takže jestli někdo potřebujete opravdu odmastit a nevadí vám zápach alkoholu, tak hurá do koupě. :)

Přeju Vám hezký zimní den K.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)