pátek 8. února 2013

Není kadeřnice jako kadeřnice...

Vlasy, vlasy, vlasy



Ahoj, dneska jsem byla u kadeřnice, zase po dlouhé době. Nerada tam chodím, mám pocit, že jim řeknete jenom konečky a pak odcházíte bez půlky vlasů. Ale dneska jsem narazila na opravdu super kadeřnici, kterou mi doporučovali známí už dlouho, ale já ne a ne se odhodlat. Nakonec jsem to riskla a risk je zisk nebo ztráta. V tomto případě obojí. Ztratila jsem zase pár vlasů a peněz, ale výsledek mě mile překvapil a cena nebyla nijak závratná (320 Kč).


Většinou jsem chodila ke kadeřnicím, kde jsem dala 250 Kč, ale hlavu mi spláchly nejlevnějším šamponem z drogerky a ostříhaly to tak nějak, aby se neřeklo a mezi tím ještě pokecaly s kolegyní, nakonec jsem povětšinou vycházela s jednou polovinou vlasů kratších než byla ta druhá. :D A jediná kadeřnice, která za to stála a měla kvalitní produkty mi odešla na mateřskou, tak se nedalo nic dělat. Právě tyhle zkušenosti mě "donutily" nechodit ke kadeřnici. :)

A jak už jsem říkala, dneska to bylo milé překvapení, nejenže paní poradila s účesem, který jsem chtěla a navrhla, co by bylo pro můj typ vlasů lepší, tak mi poradila i co užívat.  Vzhledem k tomu, že prý mam vlasy dobré, jenom posledních pár cm je narušených, tak mi doporučila kúru na konečky vlasů. Prý to mám pravděpodobně z žehličky, což je pravda, já si žehlím pouze a jenom konečky vlasů. Pak mi doporučila používat termo-balzám, aby se vlasy horkem neničily (ale ten už jsem používala i předtím).  A samozřejmě olejíček na konečky vlasů, který vlasy neuchrání před třepení, ale dodává jim živiny. Olejíčky už nějakou dobu používám, chvíli jsem používala ty od Chi, ale vůbec mi nevoní a kupodivu mi příde, že po nich mam vlasy mastný a mastný a mastný. A aby toho nebylo málo, tak jsem dostala ještě balení v Senzaboxu (myslím), ale ten druhý olejíček od Schwarzkopu mi vyhovoval (BC oir miracle).
Ale na doporučení jsem si nakonec dneska koupila od L'oréalu Pari Elseve Hedvábný olej a ještě byl v akci v Rossmannu, tak mě nestál 200 Kč, ale okolo 140 Kč. A vlasovou kúru od Syosu Oleo intense thermo care pro-cellium keratin, také v akci za 90 Kč.

Uvídíme, jak si tyhle zázraky povedou v kombinaci s mými vlasy, určitě pak dám vědět :)
první vlevo: CHI, druhý: Schwarzkopf proffesional BC oif miracle, třetí: L'oréál Paris Elseve Hedvábný olej, čtvrtý: Syoss proffesional performace Oleo intense thermo care

Šampony na barvené vlasy? Jo nebo ne?
Jinak jsem se ptala, zda je něco na šampónech pro barvené vlasy, jestli opravdu udržují barvu. Prý je to velice individuální, stejně tak jako barva. Záleží na struktuře vlasů, prý není špatná a dobrá barva, ale záleží na vlasech, co vyžadují a co jim vyhovuje, takže asi jako všechno kosmetické. A k těm šamponům na barvené vlasy - na blond barvu prý skoro nefungujou, nejlépe udržují naopak hnědé tmavší barvy a na červenou, zelenou či modrou Vám prý nepomůže nic, jejich pigmentace je prý špatná sama o sobě a šampon jim rozhodně nepomůže.

Jak co nanášet a jaký šampon??
Olejíček nebo kúru prý mam nanášet pouze na kořínky vlasů, jinak by je zatížil a byly by bez života a nebyly by nadýchané. Co se týče šamponu, tak já je neustále střídám, teď mam nějaký z Avonu, jindy od Balea, jindy on L´oréalu apod. Nijak si na to nepotrpím a prý dle paní kadeřnice to ani řešit nemusím, vzhledem ke svým vlasům. Šampon mi doporučila pro normální vlasy, nemam si prý kupovat ani pro suché a ni pro mastné. Mnoho lidí si prý často kupuje pro suché vlasy, protože si myslí, že jim to dodá živiny apod. Prý to není pravda, naopak vám to vlasy zatíží a a stane se vám to samé jako při špatném nanesení olejíčku nebo kúry.

Tak jsem ráda, že jsem zas po dlouhé době našla nějakou kadeřnici, která mi vyhovuje a hlavně dokáže poradit.

Hezký večer K.

2 komentáře:

  1. Kolik tě stál ten CHI?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, 47 Kč, kupovala jsem ho tady: http://www.biosilk.cz/zbozi/chi-silk-infusion-15-ml.php

      Vymazat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)