neděle 11. srpna 2013

Haut oel magic spell z Kauflandu, aneb úleva pro záda po státnicích :)

Ahoj, musím se Vám pochlubit s tímhle přírůstkem, který už mám delší dobu, ale nijak jsem si na něj obzvlášť nevzpomněla. Teda až do té doby, která nastala po státnicích. Neskutečně mě bolely záda a to z toho, jak jsem celé dny a nejlépe i noci seděla na koberci shrbená. Až potom jsem si vzpomněla na tohoto voňavého miláčka, s kterým mi přítel dělá masáž. Kupodivu to pomáhá, samozřejmě to není olejem, ale šikovnýma rukama přítele, ale tak jako tak je to super, obzvlášť, když se člověk může vymlouvat na státnice. :)

Pokud jste milovníci masáží, tak tento olej moc, moc doporučuju, hlavně kvůli té krásné příjemné gránátovo-grapefruotovo-medvídkovo-želé vůni, sakra, to je popis!!! :D Já jsem milovník granátového jablka, takže jsem neváhala s volbou vůně ani vteřinu, ale měli jich tam několik. Krásně Vás to uvolní, alespoň na tu chviličku masáže, kterou si každá z nás ráda užije. :) Já mívám často po některých olejích na masáže takový pocit mastnoty, ha, ha, to je divný :), ale tenhle mi přijde, že se docela rychle vstřebá a nenachytáte na sebe alespoň tak tunu drobků od rohlíků ze snídaně, což o mě prozrazuje, že ráda jim v posteli. :D



Tento olej jsem koupila v Kauflandu, cca před půl rokem v nějaké akci. Stál mě si 50 Kč, jinak ho tam mají, alespoň myslím, do 100 Kč.


Hodnocení: DOPORUČUJU

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nikdo nejsme dokonalý, proto prosím berte vše s nadhledem :)